Ads Nuffnang

Friday, March 2, 2012

tadika TIDAK SERASI

 Alhamdullilah, demam witra sehingga saat entry ini di tulis, (Jumaat, 2 march 2012) semakin beransur pulih. Saya stress, sedih dan emosi yang tidak stabil setelah menjaga witra demam panas yang on off selama 3 hari ini. Setelah membuat perbincangan dengan suami, kami mengambil keputusan untuk bersemuka dengan "pengurus" tadika untuk membuat perbincangan dalam mengeluarkan anak kami dari tadika di "sana".

Sepanjang pengalaman saya selama 3 bulan saya menghantar witra ke tadika sana, saya amat terkilan dan kecewa di atas sikap pihak sekolah di dalam usaha mengatasi segala kekangan yang ada. 


Sebab saya kecewa:  

Masih jelas di ingatan saya witra menangis teresak-esak apabila saya tiba daripada office setelah menerima panggilan daripada pihak sekolah.  Memujuk seorang budak yang berusia 5 tahun bukan lah sesuatu perkara yang susah dan mustahil di lakukan oleh SEMUA GURU yang ada di situ!

Suka saya mengambil contoh daripada pengalaman ummu saif : 

Credit to: Ummu Saif
 
Untuk mengetahui lebih lanjut, sila klik link di atas.

Di sini adalah pengalaman salah seorang parents:



Blog saya adalah hak saya. Hak saya untuk bersuara.




MeriaCeria is a personal website. Every opinions and information contained in this website is for owner's own satisfaction. Any reliance you place on such information is therefor at your own risk. Owner will not be responsible for any damage or harm caused. Reviews, comments and opinions are welcome.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...