Ads Nuffnang

Friday, November 26, 2010

MAHA International 2010

Source: MAHA 
Credit to: zikrihusaini




MAHA International 2010




Tarikh : 26hb- November- 5 Disember 2010 (10 hari)
Tempat : MAEPS (Malaysia Agro Expositioon Park Serdang)  Serdang Selangor.

MAHA( Horticulture and Agro International Agriculture) yang akan berlangsung di Serdang, 22 negara akan terlibat dalam usahasama mempromosikan barang-barang  berunsurkan agriculture.

Ia merupakan pertunjukan pertanian utama Malaysia. Dianjurkan oleh Federation Agriculture Marketing Authority, bermula pada  26hb November 2010 selama 10 hari. Siri pameran dwitahunan MAHA Antarabangsa 2010 merupakan pameran pertanian yang terulung di Malaysia.

Ditaja oleh Kementerian Pertanian and Industri Asas Tani dan dianjurkan oleh Lembaga Pemasaran Pertanian Persekutuan, FAMA. Ia merupakan pameran yang terbesar dan paling komprehensif di rantau ini dan mungkin di Asia. MAHA Antarabangsa 2010 akan diadakan daripada 26 November 2010 dan berlanjutan selama 10 hari sehingga 5 Disember 2010.



MeriaCeria is a personal website. Every opinions and information contained in this website is for owner's own satisfaction. Any reliance you place on such information is therefor at your own risk. Owner will not be responsible for any damage or harm caused. Reviews, comments and opinions are welcome.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...