Ads Nuffnang

Tuesday, November 30, 2010

Belasungkawa: Al fatihah buat yang telah pergi, Tan Sri Dr. P. Ramlee

 Aku suka tengok cerita madu tiga. Kelakar sangat. Antara yang aku masih ingat....Suara cik hasnah sedap sangat...husky gitu...aku suka sangat scene ni...

Rokiah

Apa khabar cik Hasnah

Hasnah
Eh...ada di sini..tak prasan plak
Rokiah: Mari kita duduk di luar....
Hasnah : baek lah....ehhh kenapa pompuan giler tue ada di sini
Rokiah : Yg sudah tue sudah...kalau cik hasnah kesian kan saya...jgn lar bergaduh di rumah saya...
Hasnah : baek
Latipah : cik hasnah pun ada di sini...amboi sejak kita bergaduh di kedai emas tempohari...langsung tak nampak muka
Hasnah : saya sibuk skrg nie...melayan suami ..melayan itu..melayan ini...sibuk sgt cik tipah
rokiah : duduk lar dulu...nanti saya ambilkan kerusi lagi 1
Tipah : tadi..cik hasnah ada mengatakan cik hasnah melayan suami..siapa suami cik hasnah sekarang
hasnah: saper lagi kalo tak cik jamil tue
tipah: eh setahu saya...cik jamil telah berpisah dgn cik hasnah
hasnah : tidak cik jamil masih pulang ke rumah.....setahu saya cik jamil yg telah berpisah dgn cik tipah...
tipah : eh..jamil dah buat pulak......nasib baek di rumah org kalo tidak saya kerja2 kan awak
hasnah : awak ingat saya nie batang pisang yea sblm awak kerja kan saya...saya korek bijik mata awak
tipah : ehhh sedapnyer dah dia rampas laki kita...bijik mata kita dia nak korekkkkkk
hasnah : awak x pandai jaga laki...sbb tue dia cari laennn
tipah : rumah di tepi laut rumah cik rokiah nie...sungguh nyaman..angin bertiup kencang
hasnah : bapak saya ckp kalo nak buat rumah....buat d atas bukit
tipah : ehhh bukit jgn ckp cik hasnah....kalo nak wat rumah di atas bukit...buat di camron highlands
rokiah : hah mcm tue lar...yg sudah tue sudah......
tipah : apa yg sudah...makin terbelit...
rokiah,hasnah...tipah : sama2 ketawa




MeriaCeria is a personal website. Every opinions and information contained in this website is for owner's own satisfaction. Any reliance you place on such information is therefor at your own risk. Owner will not be responsible for any damage or harm caused. Reviews, comments and opinions are welcome.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...