Ads Nuffnang

Monday, August 16, 2010

Tanpa disangka-sangka...

Here is my best buddy at office.

Hah...hari ni aku nak wat special entry untuk best friend aku kat ofis ni. Lama da satu office. Ada gak dalam 3 thn. Tp percaya tak, dalam 3 thn ni, aku tak tau pun dia ni blogger gak macam aku.. Memule rasa nak meletup gunung bali tp mengenangkan aku baru menang adiah dr kak red, heheheh...terus aku suke sebab aku share adiah ni ngan iylia gak. Kitorang sama2 perah otak jawab soklan puzzle tuh. 

Gembira nye ari ni kitorang ye jawapan tu betul accept satu je salah. yang part france tuh. Kitorang jawab europe lak. Adeh......tp iylia tertinggal satu s da kat part ejaan handbags tuh....jadi HANDBAG lak....tu la iylia...ko taip laju sangat...sempena best buddy, julie sertakan gambar best buddy kitorang,

Me and iylia

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...