Ads Nuffnang

Sunday, June 6, 2010

Prince of Persia


Tiket Wayang : Prince of Persia

Baru je balik dari summit, mula-mula plan nak pergi sunway piramid. Tapi terlanjur pergi mydin, terus pergi summit. Tapi memang best gila cerita Prince of Persia. Its worth it with its value compared to the last movie yang aku pergi hari tuh. Ampesh bin ampesh betul. Terasa macam tengok drama je masa tuh.
Before tu, we went to mydin. Ramai betul orang kat situ. Rupa nye ada sales kiko. Not bad, sehelas baju kiko lelong sampai RM5. Memang shopping witra habis-habisan masa tuh.
Teringat masa aku, noryn, azian, dengan kak im pergi sales kiko kat puchong dulu. hihihihi...thanks noryn sebab jaga hp aku masa tuh...time tuh tgh sibuk aku gaul-gaul(pilih baju,...kusyuk sangat)...tak sedar handphone da tercicir...rupa nye noryn yang tolong jaga...punya lah panik aku masa tuh...hehhehe...kelakar btul aku ingat masa tuh...


Kusuk betul orang pilih baju




Ada jual bra lelong juga,...hehhehe...cantik-cantik gak

Aku nak cerita sebenarnye, aku ingat nak beli kan witra sandal...sebab murah kan..RM5...kat pasar malam pun tak dapat RM5(bak kata apek tuh masa aku mintak tawar RM4). Tapi witra nak juga kasut ni hah.




Nak tahu kenapa witra minat, sebab ada gam barbie bawah nye. Huh....macam-macam...next entry aku cerita pasal kedai favourite aku kat mydin..


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...