Ads Nuffnang

Saturday, June 5, 2010

nasi beriani


      Nampak sedap kan nasi beriani ni.....nasi beriani ayam...

Malam tadi kami sekeluarga makan di nasi beriani gam di seri kembangan. Siapa yang duduk sini mesti tahu kat mana kedai ni...first time kitorang makan kat sini....tapi sedap betul nasi beriani yeh...julie order satu je..sebab aku ni baget nak diet....jadi lau selagi leh elak nasi.....aku tak makan nasi...



                                     Roti canai kosong satu...


Cik abang wan lapar btul malam ni..da order nasi beriani...order lagi roti canai kosong....roti canai pun sodap...yummy btul...


Sambil tunggu-tunggu order tuh, kitorang siap order yong tau fu kat kedai tuh...ada dalam 4 cucuk aku order. witra suka betul makan telur...dia ternampak telur puyuh ni...nak plak...aku pun amik satu batang(ada dalam 3 biji telur puyuh)....then nak jadikan cerita...tengah aku nak makan roti tuh...witra letak telur puyuh kat atas roti canai tuh...hehehhe...funny witra ni...aku rasa macam artistik sungguh gambar ni(aku buta seni sebenarnye)...



This photo i dedicated to all my colleague..hahhahaa....dulu aku pernah story kat depa witra susah btul nak wat peace....then, atas usaha gigih nye, tak kenal siang malam...cewah cewah cewah...macam btul je...hahhahaha

Okey all....gud nite...tatatatata

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...