Ads Nuffnang

Monday, June 7, 2010

Favaourite Shop

Me and Mrs Syakila aka owner kedai favaourite aku

Jeng jeng, as promised aku wat entery khusus untuk kedai favourite aku di mydin. Dont ask my why, even aku dah pindah dari subang pun, i,m still lurve to go mydin. Mutu dan kejaminan HALAL tuh buat aku suka membeli belah di mydin tanpa was-was. I still remember there was one time aku kat cashier and that time azan magrib (if i,m not mistaken), cashier semua berhenti untuk menjawab azan. SubhannaAllah aku betul-betul terkejut dan aku respect betul for those yang buat macam tuh. Tu lagi menguatkan aku untuk terus membeli belah di mydin.

Opps, aku terlupa nak cerita pasal kedai favourite aku di mydin, Selain mydin product yang memang aku selalu beli tiap minggu, aku pun ada kedai favourite. Kedai favourite aku tuh betul-betul depan parking aka tiang B3. Senang je nak cari, masuk je entrance mydin tuh dari parking, terus nampak kedai ni.

Kedai ni aku suke pergi dari dulu lagi. Dekat 2 tahun aku datang sini. Pekerja dia, Puan syakila senang betul nak tawar harga, Ye lah, aku da 2 tahun shoping sini. Currently ni depa da ada jual beg dah...
Peace!



Perasan tak akak syakila posing ye sama je kan..


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...