Ads Nuffnang

Wednesday, December 14, 2011

Hari yang dinantikan

Fuh...what a long day today......seperti yg dijanjikan,aku pergi proton. Sampai2 je terus cr en hairi,wakil proton icare yang satu2 wakil proton yg berusaha nak bantu isu2 yg aku hadapi sepanjang di proton.
Yg lain?umphhh....masalah salah nama da settle, terima kasih kepada en hairi yg turun naik selesaikan masalah sy. Air vent sy pun ditukar baru kiri kanan....yg sy complaint sume da disettlekan oleh en hairi yg sy kira superman di proton.(ni adalah ikhlas dan entry ini tidak ditaja.
Aku kira hari ini adalah hari yg paling best dan kurang drmatik berbanding hari2 lain aku ke sana. Sambil tunggu servis,sempat aku layan the muppets. Not bad,really entertaining!
Di harap kebahagian ini berkekalan hendakye....hahahahahah..(amin..takmo tiap2 minggu hanimun di servis centre da).
----------
Sent via Nokia Email

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...