Ads Nuffnang

Friday, December 3, 2010

Giveaway Domain dari Sumijelly & Sekilass



 Dapat tag dari cik iylia 

Wah2...nampaknye ahkak Sumijelly yang glamour ni tengah buat Giveaway Domain dari Sumijelly & Sekilass dengan adik dia - Sekilass. So aku pun tetiba terasa terpanggil nak join sekali. Syarat nak join Giveaway ni kena bagitau kat 2orang femes ni kenapa nak/teringin nak domain tu..huhuhu (copy dari iylia...thanks iylia...)


Ni la antara sebab2 kenapa aku nak sangat domain:

  1.  Blog ni takde .com lagi. sampai aku yang cepat lupa ni selalu fail nak eja BLOGSPOT..hahahha
  2. Bila dah ada domain sendiri, confident skit nak buat bisnes. Banyak bisnes dalam kepala ni. iaitu kuih-muih online
  3. Saya suka kan domain sendiri...YES!...heheh
 Okay, saya tag 3 orang:


1. iylia
2. fiza
3. Sesiapa yang nak join di luar sana....heheheheh


MeriaCeria is a personal website. Every opinions and information contained in this website is for owner's own satisfaction. Any reliance you place on such information is therefor at your own risk. Owner will not be responsible for any damage or harm caused. Reviews, comments and opinions are welcome.

1 comment:

Sumijelly said...

Salam Meriah,

awak tak tinggalkan link la...
minta tinggalkan link di Sekilass.com yek...

nanti penyertaan tak diterima lak...hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...