Ads Nuffnang

Friday, July 20, 2012

Sahabat sehingga hujung nyawa

Hari ini saya terasa gembira kawan yang telah sekian lama tidak berhubung , telah sambung kembali kerana beliau dengan penuh tulus hati menghantar mesej kepada saya, Alhamdullilah, saya terasa rindu kepada beliau. Secara jujurnya, kami memang terlalu rapat suatu dulu, alhamdullilah hari ini ikatan persahabatan kami bertaut kembali. 

Betul kata orang, ikatan persahabatan tidak akan pernah putus dan sama-sama kita membuat amal di bulan ramadhan dengan penuh tawaduk dan insyaAllah, usaha ini akan diteruskan di bulan-bulan yang lain juga, amin.

Gambar kenangan kita bersama cik fiza

p/s: rindunye aku kat ko fiza, bila mau makan2 macam dulu lg...hheheheheh




MeriaCeria is a personal website. Every opinions and information contained in this website is for owner's own satisfaction. Any reliance you place on such information is therefor at your own risk. Owner will not be responsible for any damage or harm caused. Reviews, comments and opinions are welcome.

3 comments:

prettyorked said...

hehehe...ala julie, aku pk kita nih hidup tak lama, kalo tak bermaafan sampai mati pn aku rs hati tak tenang.. takpe2 nt ada masa kita gi lunch sama2 ye, mcm dulu2..kalo ko still kt hcity lah, sb situ senang cengelat sket..hahahah...

meriah ceria said...

hehehehe....btui...cekelat2 smpi skrang aku tak tuko keje lg beb...rindu kat ko beb...bila mau camwhore lg...sebenarnye aku takde pape...sama2 je aku gak, aku pun salah gak,,,hehehe....

prettyorked said...

ahaha, smpai 4 skali aku anta, delete lah yg lelain tu, amik yg first tu je..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...