Ads Nuffnang

Thursday, July 1, 2010

Uitm puncak alam

Last week, kitorang pergi uitm puncak alam utk registration anak buah kat sane. mak aih, lengang yeh, maybe tak ramai orang kat sane. Afetr we parked our car at mana tak ingat dah, we need to by bus to another destination for registration. Witra very excited, for sure, this is her first and very first excitement "naik bas". hahhaha..
 Lengang je, tak ramai orang pun

Opss, lupa nak cakap , during registration, there was hectic moment, haha. Ada sorang akak ni mengamuk kat meja registration, tak sebab ape, dia dok nagged sampai sudah. aku bajet nak pergi dekat dengar, tp alar witra lak mengamuk, tak jadi nak jadi stalker.hahaha

Perasan tak macik yg ngadap meja tuh, dia dok nagged sampai sudah daaaaaaaaaaa


Witra asking, why this bus is so longggg umi...hahahah
After registration, aku terus melulu pergi proton service, isk, skali rabu sampai kul 1 je, camne lar aku terlepas(sebab tuh la aku terpaksa datang servis ari ni)...wargh...
pastu sebab ati aku dah panas dan mendidih mcm gunung idup bali ni, aku pun ajak asben aku tgk wayang, toys 3 ngan solat sat kat mydin.
 ada akak ni tgh tanya, anak dia nak gak naik benda tuh

Sambil lepak-ing kat mydin subang nih, witra earger bebenor nak main kuda yang terenjut2 tuh. Benda tu da jadi mcm compulsary lar if dtg mydin ni..okay la witra, umi layan lar. sementara abah solat ni...takpe takpe...aku sempat pesan kat budak yg jaga kuda ni..."adik, akak tak larat nak kejar benda ni, ko kene ikut mana je kuda ni pergi"...sebab yang sudah2 lepas aku bayor, dia lepas la mana kuda ni pergi, sudah nye abah ye la kejor, tak kuasa aku. bayar rm3 tuh beb, ko le kene kejor kuda tuh.
Suka witra..

pin..pin....witra nak lalu...
Umi, peace
Masa ni witra dah pi depan skit..mana pergi witra ni(dlm fikiran dia ni agak nye..haha)

Good job erk kepada abang kuda, sampai sudah dia ikut mana je kuda witra pergi...hahahhaa...takpe..dia legar depan mata aku je, lau jauh, cuak gak aku, mana lak anak aku pi kan.

eyyeyeye...finally abis...traaaaaaa

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...