Ads Nuffnang

Wednesday, January 18, 2012

Entry merepek, stress dan sewaktu dengannya




Source : Google

I have no ideas why aku choose this picture. Macam-macam dalam kepala aku sekarang ni. So sorry kepada yg sedang membaca entry aku sekarang ni. Honestly, aku sedang dalam mood yang tidak menentu spesifik nya hari ini.


Source: Google

Menerima news buruk secara bertimpa-timpa pada tahun yg agak baru lagi 2012 ni, mmg menguji kekuatan minda saya sebenarnya. Antara kesan nya ialah kurang humor untuk bermain dgn witra, agak kurang mesra dgn sesiapa sahaja, sudah malas tahap dewa dewi untuk memasak, sudah malas basuh kain dan pelbagai lagi.

Kenapa? ohoho... kerja? huh malas la cakap..aku penat cakap dah sebab otak aku tgh jem skit skrang ni. Umumnya, siapa dalam dunia tidak masalah ni juliana! ok ok...baik2!




MeriaCeria is a personal website. Every opinions and information contained in this website is for owner's own satisfaction. Any reliance you place on such information is therefor at your own risk. Owner will not be responsible for any damage or harm caused. Reviews, comments and opinions are welcome.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...